Image Placeholder

League of Legends Оновлення 14.19

Оригінал Англійською

Ласкаво просимо до оновлення 14.19 та старту Спліта 3!

Ми приготували величезну кількість системних змін. Більшість легендарних предметів ми послаблюємо на 5-12%, щоб ефект сніжного кому не був таким виразним, бійки на пізній стадії гри – не такими швидкими, та загалом легшими для слідкування. Найголовнішою зміною є зменшення швидкості руху, прискорення вмінь та загальної кількості шкоди для класів і підкласів чемпіонів, котрі не мають у ній потреби. Однак зміни обійдуть тих, кому шкода потрібна.

Також, ми повертаємо руну Смертельний темп, хоча й з певними змінами. Тепер замість неймовірної швидкості атаки у пізній грі та додаткової досяжності автоатак на максимальній кількості зарядів, руна надаватиме додаткову шкоду від уражень. Ця зміна має залишити руну хорошим вибором для тривалого завдавання шкоди, не знецінюючи при цьому предмети зі швидкістю атаки. Окрім цього, змін зазнають декілька допоміжних рун

Вартих уваги оновлень зазнають декілька чемпіонів: Елізі було змінено код та додано трохи оновлень якості життя й впливу на гру. Величеньке оновлення К’Санте має на меті покращити досвід тих, хто грає проти нього, разом з посиленням його вмінь у бойовій формі. Усі вміння Трістани було посилено для гри на нижній лінії, не сильно змінюючи при цьому її ефективність на середній. 

Крім того, ми додаємо декілька оновлень якості життя безпосередньо у гру. Гравці могтимуть частково докуповувати легендарні предмети однією кнопкою, а також отримуватимуть  нагадування, що треба повернутися й докупити залишок, чи про те, що вони взагалі нічого не купили. Частинки від уражень вежею були змінені та їхні розмір та лють зростають із розпаленістю вежі та її шкодою. Появу епічного монстра тепер знаменуватиме нове оголошення. Коли ж на вашого лісника нападуть у його власному лісі, і він буде занадто зайнятий боротьбою за своє життя, щоб покликати на допомогу, гра автоматично попередить усіх гравців команди про наявну небезпеку. Якщо ви шукаєте об’ємніше пояснення усіх змін третього Спліта 2024, зверніть увагу на присвячену їм статтю у Щоденнику розробників.

TFT нотатки оновлення!


Основні моменти оновлення

Нічний жах Вейгар, Нічні жахи Нуну і Віллумп, Нічний жах Шако, Нічний жах Пайк, Нічний жах Зері, Worlds 2024 Вієґо, Нічний жах Зері Престижна будуть доступні  25 Вересня 2024 о 21:00:00 за київським часом (18:00:00 UTC).

Переможниця Сона буде надана тим, хто заробив її в Спліті 2, через кілька днів після початку Спліту 3.


Книга ультимативних вмінь

Книга ультимативних вмінь повертається, однак тепер в ній ще більше ультимативок!

На початку гри, як і раніше, ви обираєте одне з чотирьох ультимативних вмінь. Але тепер вам буде запропоновано більше ультимативних вмінь протягом усієї гри. Захоплюєтесь від вміння, яке обрали? Ви можете залишити його! Але, можливо, бонуси зможуть змінити вашу думку? Золото та додаткові характеристики будуть запропоновані, щоб спокусити на заміну цієї ідеальної ультимативки. Змінюйте ваше вміння в магазині(або при смерті) після 8 хвилини, а потім кожні 6 хвилин.

Також було додано ультимативні боєприпаси! Вбивайте Барона, Старшого дракона або отримайте душу дракона, щоб у вашої команди були додаткові заряди для ультимативного вміння Викликача. Застосуйте вашу ультимативку і після 3 секунд відновлення використайте її знову!

Ми також оновили список ультимативних вмінь Викликача, які ви можете обрати. Було додано:

  • Аврора
  • Смолдер
  • Гвей
  • Зіґґс
  • Леона
  • Наутилус
  • Орн
  • Намі
  • Кеннен
  • Міліо
  • Зілеан

Ми також маємо декілька інших оновлень: 

  • Оновлено старі ультимативні вміння, щоб вони відповідали новій реалізації
  • Повернення автокари, яку було скориговано під поточний стан лісу 
  • Оновлений час відродження таборів
  • Річковий краб: 3:30 (3 хвилини відродження) ⇒ 3 (90 секунд відродження)
  • Личинки: 6 (4 хвилини відродження) ⇒ 3:30 (2 хвилини 30 секунд відродження)
  • Дракони: 5 (5 хвилин відродження) ⇒ 4 (3 хвилини відродження)
  • Барон: 20 (5 хвилин відродження) ⇒ 10 (3 хвилини відродження)
  • Нова система нагород за вбивство
  • Додаткові нагороди за об’єкти: 14 хвилина ⇒10 хвилина

Оновлення честі

Повноцінно оновлена система голосувань честі почне працювати з 14.19. Починаючи з цього оновлення, гравці зможуть похвалити як і союзників, так  і ворогів —  до чотирьох гравців загалом. Тепер ви зможете похвалити тих, хто грав чесно і позитивно вплинув на справедливу гру!


Інтерактивна емоція “Моя провина”

Чи було у вас таке: вирішили перевірити кущі, а через секунду ваш екран став сірим ? Або ви випадково вкрали вбивство у союзника? Чи ненароком витратили заклинання Викликача? Ми додаємо безтурботний метод повідомити вашу команду, що ви зробили помилку. Натискаючи на “І”(укр. “Ш”) на клавіатурі буде показано емоцію і союзники зможуть натиснути ту ж кнопку, щоб сказати вам, що все добре. Якщо всі дадуть відповідь, емоція перетвориться на святкування для всієї команди. Маленьке вибачення може багато чого зробити!


Ущелина Викликачів: Ранговий спліт 3

Як вже було оголошено у нотатках до оновлення 14.16, 2 ранговий спліт в Ущелині Викликачів закінчиться опівночі 24 вересня, відповідно до місцевого часу, що припадає на останній день оновлення 14.18. 

3 спліт розпочнеться 25 вересня, у перший день оновлення 14.19, о 12:00 за місцевим часом.

  • Послуга перенесення облікових записів буде вимкнена протягом декількох годин, і повернеться після видачі сезонних нагород за 2 спліт у оновленні 14.19.
  • Одразу із закінченням спліта, буде вимкнуто й рангову чергу, котра повернеться одразу з оновленням 14.19. Зауважте, будь ласка, що ранговий прогрес, зароблений протягом декількох годин між оновленнями, не буде враховано у 3 спліті. 
  • Традиційно, на початку 3 спліта обмеження для гри у парі для високих рангів буде знято, а зображуваний ранг у парній черзі залишиться незмінним.
  • Нагороди за 2 спліт будуть надані, хоча це може й протривати кілька днів після офіційного старту спліта/оновлення.

Досвід використання тотемів

Після вбивства тотема ви більше не отримуватиме досвід. Це була мала й невидима механіка, яка могла поставити користувача тотема в невигідне становище, даючи ворогам отримувати рівні швидше. Нагороди у вигляді золота більш ніж достатньо, щоб зробити вбивство тотемів привабливим.

  • Досвід за пильний тотем: 40 ⇒ 0
  • Досвід за далекоглядну альтернативу: 20 ⇒ 0
  • Тотеми-сутності, такі як опудало Фіддлстікса та зомбі тотем вже надавали 0 досвіду.

Чемпіони

Icon

Еліза

Павучки від пасивного вміння завжди зцілюються на максимум після повторного викликання та стрибають одразу при використанні Q. E людської форми тепер викриває прихованих ворогів та може бути перенаправлено за допомогою Стрибка. Посилення від павучого Е тепер активується одразу після використання; також вміння тепер можна використати повторно, щоб зістрибнути вниз. Час відновлення R зменшено.

“Ми б хотіли трішки порадувати Елізу невеличким оновленням вмінь, котрі легко модернізувати. Це включає спрощення Підвісу від посилення, що дозволить Елізі спускатися трохи раніше (якщо вона того забажає). Кокон стане кращим інструментом у бою для більш досвідчених гравців. Зниження часу відновлення ультимативного вміння надасть їй більшу гнучкість у бою — швидко дістатися лінії у павучій формі, почати бійку у людській подобі та потім знову стати на свої вісім й продовжити бій.”

Icon

Павуча королева

Пасивне вміння

  • Павучки повністю відновлюють своє здоров’я, коли їх викликають знову.
  • Павучки стрибають одразу після спрацювання Q, замість того, щоб чекати стрибка Елізи. 
Icon

Отруйний укус

Q – Вміння

  • Ціль стає видимою на короткий проміжок часу, коли Еліза досягає її.
Icon

Кокон

E – Вміння

  • Тепер викриває прихованих істот і триває до завершення приголомшення. 
  • Тепер ви можете використати Стрибок під час використання цього вміння, щоб змінити його напрям. 
Icon

Підвіс

E – Вміння

  • Підсилення Підвісу тепер завжди активується після спуску.
  • Після секунди у повітрі, Еліза може ще раз використати вміння на ціль, щоб зістрибнути на неї.
Icon

Павуча форма

Ультимативне вміння

  • Час відновлення: 4 ⇒ 3 секунди
Icon

К’Санте

Зменшено базову досяжність автоатаки. Усі вміння змінені.

“Хоча К’Санте складний чемпіон, у руках досвідчених гравців він сильна, безпечна і надійна опція незалежно від умов чи навичок противника. Через це він став постійним гостем на професійній сцені, але не знайшов місця у серцях звичайних гравців (історія, стара як світ). Наша мета не зробити К’Санте простим чемпіоном, чи таким, що на ньому може грати будь-хто. Він точно має бути складним чемпіоном, котрий винагороджує глибоке розуміння та досвід гри. Він не має бути чемпіоном, котрого професійний гравець може впевнено взяти у будь-якій ситуації, навіть якщо сам гравець не грає на К’Санте аж так добре. Коли гравець на К’Санте починає перемагати, всім має бути зрозуміло, що цього було досягнуто грою на найвищому рівні.

Цими змінами ми зміщуємо акценти стилю гри К’Санте у бік активної участі у бійках, обіграванні опонентів, ризиків та порівнянні навичок з опонентами. Його Q та W тепер стали менш надійними, але ті, хто і так завжди влучали ними, мають ще більший успіх. Безпека на лінії була зменшена й компенсована більшою силою для активної гри, аніж пасивного масштабування. Також ми закріплюємо ролі обох його форм — Вартівника та Бійця — адже як танк він повинен майстерно захищати товаришів по команді, а як вояка — процвітати у сутичках за допомогою свого R. Щоб бойова форма Перебіжки (Е) більше підходила для запеклих дуелей, де маневрування грає значну роль, ми прибираємо додаткову досяжність вміння, що більше підходить для проривання до м’яких задніх ліній у командних боях, натомість зменшуючи час відновлення вміння та швидкість руху під час ривка. Також ми переробили те, як К’Санте завдаватиме шкоди. Тепер він, як справжній мисливець на монстрів, матиме зброю проти будь-якої звірюки. Само собою, що до змін таких масштабів ще треба звикнути. Ми вдячні вам за терпіння та вірність, і сподіваємося, що вам сподобається це оновлення. Гайда вперед і зробіть усе щоб Назума пишалася вами, мисливці!”

Базові характеристики

  • Радіус атаки: 175 ⇒ 150
Icon

Безстрашний інстинкт

Пасивне вміння

  • Шкода: 5-20 (+1/1.33/1.66/2% від максимального здоров’я цілі) (залежно від рівня) ⇒ 20 (+1-2% від максимального здоров’я цілі) (залежно від рівня)
  • [НОВЕ]: Тепер атаки К’Санте і пасивне вміння, також заподіює додаткову фізичну шкоду в 1% (+1% за 100 бонусних спротивів) від максимального здоров’я цілі, поки він перебуває в стані «З усіх сил».
  • Не заподіює чисту шкоду, поки він перебуває в стані «З усіх сил».
  • Не заподіює збільшену шкоду, поки він перебуває в стані «З усіх сил».
  • Більше не надає 25 дальності атаки проти позначених цілей.
Icon

Удар Нтофо

Q – Вміння

  • Вартість: 28/26/24/22/20 ⇒ 20
  • Шкода: 30/55/80/105/130 (+40% сили атаки) (+30% додаткових спротивів) ⇒ 70/100/130/160/190 (+35% додаткових спротивів)
  • Час відновлення: 3.5-1.75s (від 0-250 додаткових спротивів) ⇒ 3.5-2 (від 0-120 додаткових спротивів)
  • Модифікатор часу відновлення від стану «З усіх сил»: Зменшено на 1 секунду з 1.33 секунд мінімального часу ⇒ Зменшено на  33%
  • Час використання: 0.45 – 0.25 (від 0-1600 додаткового здоров’я) ⇒ 0.45 секунд – 0.35 секунд (від 0-120 додаткових спротивів)
  • Не зменшує час відновлення, поки він перебуває в стані «З усіх сил»
  • Сповільнює одного ворога при ураженні, поки він перебуває в стані «З усіх сил»
  • Ширина: 150 ⇒ 100
  • Видалено зону ураження в 100 одиниць навколо К’Санте для Q1
  • Більше не відновлюється під час використання R
Icon

Прокладач шляхів

W – Вміння

  • Шкода: 20/40/60/80/100 (+50% сили атаки) (+85% додаткових спротивів) (+6/7/8/9/10% максимального здоров’я цілі) ⇒ 40/60/80/100/120 (+8% (+2% за 100 додаткових спротивів) максимального здоров’я цілі)
  • Тепер завдає 180/260/340/420/500 шкоди проти монстрів
  • Час відновлення: 24/22/20/18/16 ⇒ 14/13/12/11/10
  • Мінімальний час використання: 0.75 ⇒ 0.4
  • Максимальний час використання: 1.5 ⇒ 1
  • Тепер К’Санте пройде часткову відстань, якщо вміння не повністю заряджене
  • Тривалість оглушення: 1.25 ⇒ 0.5-1.5 (залежно від часу заряджання)
  • К’Санте більше не зможе змінити напрям, після використання вміння
  • Коли він перебуває в стані «З усіх сил», тепер завдає 0-110% від шкоди вміння як чисту шкоду (залежно від часу заряджання)
  • Зменшення шкоди в стані «З усіх сил» : 60% ⇒ 75%
  • Тепер не заряджається швидше, поки він перебуває в стані «З усіх сил»
Icon

Робота ногами

E – Вміння

  • Час відновлення: 10.5/10/9.5/8/8.5 ⇒ 10/9.5/9/8.5/8
  • Тепер має 50% зменшення часу відновлення, поки він перебуває в стані «З усіх сил»
  • Тепер не надає більшого діапазону, поки він перебуває в стані «З усіх сил»
  • Не відновлює базові атаки К’Санте
  • Тепер не може стрибати через стіни, поки він перебуває в стані «З усіх сил»
  • Швидкість ривка: 900 ⇒ 500 (+ Швидкість руху)
  • Швидкість ривка до союзників: 1100 (+ Швидкість руху) (без змін)
  • Швидкість ривка в стані «З усіх сил»: 900 ⇒ 950 (+ Швидкість руху)
  • Швидкість ривка в стані «З усіх сил» до союзників: 1100 (+ Швидкість руху) ⇒ 1400 (+ Швидкість руху)
Icon

З усіх сил

Ультимативне вміння

  • Шкода: 70/110/150 (+65% сили вмінь) магічної шкоди ⇒ 80/115/150 фізичної шкоди
  • Шкода від слідування: 70/110/150 (65% сили вмінь) магічної шкоди ⇒ 80/115/150 (+5% додаткового здоров’я) фізичної шкоди
  • Тривалість: 20 ⇒ 15
  • Швидкість атаки: 25/35/45% ⇒ 40/60/80%
  • Тепер надає 50% додаткового пробиття броні
  • Тепер надає 20% вампіризму
  • Тепер не надає силу атаки, яка заснована на додаткових спротивах
  • Тепер не надає зцілення, яке рівне 10/15/20% шкоді, що наноситься чемпіонам
  • Тепер не може бути попередньо закінчено
  • Має коректно зменшувати додаткові спротиви від Мінливого Джак’Шо
Icon

Трістана

Базовий коефіцієнт дальності атаки, шкоди та швидкості атаки збільшено. Приріст сили атаки, приріст регенерації здоров’я та броні зменшено. Дальність від пасивного вміння на вищих рівнях зменшено. Швидкість атаки Q збільшено. Сповільнення від W зменшено, а тривалість змінено на фіксоване значення. Співвідношення сили атаки додано до W. Масштабування шкоди від шансу критичного ураження Е змінено, додане масштабування від шкоди критичного ураження. Час відновлення Час відновлення R змінено на фіксоване значення. Оглушення R додано. Профіль шкоди R перероблено для врахування співвідношення сили атаки.

“Трістана, на жаль, була замкнена у в’язниці професійних ігор на початку цього року, але тепер, коли сезон закінчився, настав час її звільнити. Ми переслідуємо дві мети: по-перше, ми хочемо поліпшити її, оскільки Трістана слабка порівняно з іншими чемпіонами у своєму класі. По-друге, ми хочемо зробити її сильні сторони більш пристосованими до нижньої смуги, а не до середньої. Для цього ми знизили цінність досвіду, підвищили цінність золота, запропонували кілька змін у якості життя та допомогли їй краще грати на ранніх спільних лініях.

Зміна пасивної частини Вибухового заряду має ускладнити для неї автоматичний поштовх на середній лінії, в той час, як на нижній лінії вона тепер може чистим останнім ударом вбити 5/6 міньйонів під баштою, оскільки попереднє налаштування миттєво знищувало кожного міньйона ближнього бою після останнього удару по одному і останнього міньйона дальнього бою після вбивства двох міньйонів. Гравці за Трістану можуть захотіти відкласти 2 ранг E, щоб зберегти цю зміну. Тривалість оглушення від R допоможе Трістані в кінцевому підсумку застосувати повну цінність контролю натовпу, навіть коли її супротивників притискають до стіни (що набагато частіше трапляється на нижній лінії), оскільки послаблення від удару може закінчитися достроково. Зміна активної частини E просить її більше інвестувати в шанс критичної шкоди, а це означає, що вона не може стати сильнішою за допомогою одного предмета, щоб спробувати захопити одиночні лінії. І, нарешті, вона отримує додатковий коефіцієнт сили атаки, зменшуючи при цьому цінність підвищення рівня як шляхом базових характеристик, так і користуючись рангами вмінь.”

Базові характеристики

  • Дальність атаки: 525 ⇒ 550
  • Базова сила атаки: 59 ⇒ 60
  • Приріст сили атаки: 3.7 ⇒ 2.5
  • Приріст регенерації здоров’я: .65 ⇒ .5
  • Приріст броні: 4.5 ⇒ 4
  • Коефіцієнт швидкості атаки: .679 ⇒ .694
Icon

Ретельне прицілювання

Пасивне вміння

  • Бонусна дальність: 0-136 ⇒ 0-125
Icon

Швидкий вогонь

Q – Вміння

  • Швидкість атаки: 50/65/80/95/110% ⇒ 60/75/90/105/120%
Icon

Ракетний стрибок

W – Вміння

  • Сповільнення: 60% ⇒ 40%
  • Тривалість сповільнення: 1/1.5/2/2.5/3 секунд ⇒ 2 секунд
  • Шкода: 95/145/195/245/295 (+50% сили вмінь) ⇒ 70/105/140/175/210 (+75% додаткової сили атаки) (+50% сили вмінь)
Icon

Вибуховий заряд

E – Вміння

  • Пасивна шкода від вибуху: 55/80/105/130/155 ⇒ 45/60/75/90/105
  • Активна шкода: 70/80/90/100/110 (+50/75/100/125/150% додаткової сили атаки) (+50% сили вмінь) ⇒ 60/70/80/90/100 (+100/110/120/130/140% додаткової сили атаки) (+50% сили вмінь)
  • Модифікатор шансу критичного ураження: Шкода множиться на 1.0 – 1.33x залежно від шансу критичного ураження (33% більше шкоди при 100% шансі критичного удару) ⇒ Шкода множиться на 1.0 – 2.15x залежно від шансу критичного ураження і шкоди від критичного ураження (75% більше шкоди при 100% шансі критичного удару, 115% більше шкоди при 100% шансі критичного удару і Грані нескінченності).
Icon

Вишибний постріл

Ультимативне вміння

  • [НОВЕ] Оглушення: 0.4/.55/.7 секунд
  • Час відновлення: 120/110/100⇒ 100
  • Шкода: 300/400/500 ⇒ 275/325/375 (+70% додаткової сили атаки)
Icon

Володимир

Зцілення від W проти міньйонів зменшено.

“Володимир через максимізацію W став досить поширеним варіантом. Хоча це не дуже добре (відсоток перемог Володимира фактично знизився через це відкриття), якість ігрового процесу вкрай низька, оскільки він отримує так багато шкоди від кожної хвилі. У цьому оновленні ми трохи зменшили кількість зцілення від міньйонів, хоча вона все ще дещо вища, ніж була до підсилень 14.12. Ми також оновили підказку, щоб зробити її більш зрозумілою щодо функціональності зцілення.”

Icon

Червоний вир

W – Вміння

  • Зцілення тепер діє на 60% проти міньйонів
  • Оновлена підказка, яка пояснює, що зцілення не зменшується через спротиви цілі

Предмети

Ми послаблюємо більшість завершених предметів з кількома основними цілями. По-перше, ми хотіли б загалом сповільнити темп бою в кінці гри. Це зниження темпу повинно відчуватися у фактичній швидкості, такій як швидкість руху та прискорення вмінь, а також у кількості вибухової шкоди для тих класів, які не зосереджені на заподіянні значної шкоди в першу чергу. По-друге, ми хочемо зменшити швидкість снігової кулі, оскільки золото є основним вектором, за допомогою якого команди-переможці нарощують свою перевагу, тому ігри повинні відчуватися довше, а лінії не повинні здаватися такими безнадійними через невідповідну силу першого предмета. По-третє, ми хочемо, щоб класи грали чіткіше відрізнялися один від одного, а це означає, що вибухові класи будуть вибуховими, але не настільки, щоб вони могли конкурувати як загроза для чемпіонів, які завдають основну шкоду, тоді як вони будуть бити сильніше, а чемпіонам, чиї сильні сторони полягають у витривалості, доведеться покладатися на цю витривалість, щоб виконувати свою роботу. Ми докладніше розглянемо зміни в кожному розділі, але загалом ми послабили більшість легендарних предметів від 5% до 12% від їхньої загальної сили, іноді зосередившись на зниженні одного або двох показників, а іноді компенсувавши їх іншими.

  • Більшість предметів зазнали незначних покращень підказок на додачу до всіх згаданих нижче змін у характеристиках.

Компоненти

Наша мета зі змінами компонентів — точніше відповідати їхньому справжньому співвідношенню золота до характеристик. Ранні ресурси та регенерація все ще навмисно завищені, щоб утримати ці компоненти домінування під час фази гри на лінії, але вони не повинні відчуватися як такі, що сильно погіршуються, коли стають частиною пізніших ігрових збірок.

Icon

Кинджал

Dagger

  • Вартість: 300 ⇒ 250
Icon

Амулет Феї

Faerie Charm

  • Вартість: 250 ⇒ 200
Icon

Сапфіровий кристал

Sapphire Crystal

  • Вартість: 350 ⇒ 300
  • Мана: 250 ⇒ 300
Icon

Занадто великий жезл

Needlessly Large Rod

  • Вартість: 1250 ⇒ 1200
  • Сила вмінь: 70 ⇒ 65


Епічні предмети

У деяких епічних предметів було оновлено ціни, щоб вони більше відповідали вартостям характеристик. Ми також спостерігаємо за “сильними епічними предметами для гри на лінії” такими як, Поглинач заклять, Капюшон привида і Наглядачів обладунок, гарантуючи, що вони будуть достатньо сильними реактивними покупками на програшній лінії, не задушуючи при цьому опонентів повністю.

Icon

Поглинач заклять

Hexdrinker

  • Магічний спротив: 30 ⇒ 25
Icon

Колфілдів бойовий молот

Caulfield’s Warhammer

  • Вартість: 1100 ⇒ 1050
Icon

Рогатка розвідника

Scout’s Slingshot

  • Вартість: 800 ⇒ 600
Icon

Сокира вогнескутих

Hearthbound Axe

  • Вартість: 1300 ⇒ 1200
Icon

Опівдневий сагайдак

Noonquiver

  • Рецепт: 2x Довгих мечів + Плащ спритності + 100 золота ⇒ Довгий меч + Плащ спритності + 350 золота
  • Вартість: 1400 ⇒ 1300
  • Сила атаки: 20 ⇒ 15
Icon

Директива

Rectrix

  • Вартість: 900 ⇒ 775
  • Сила атаки: 20 ⇒ 15
Icon

Завзяття

Zeal

  • Вартість: 1100 ⇒ 1200
  • Швидкість руху: 5% ⇒ 4%
Icon

Сфера забуття

Oblivion Orb

  • Сила вмінь: 30 ⇒ 25
Icon

Ефірний жмуток

Aether Wisp

  • Вартість: 850 ⇒ 900
  • Швидкість руху: 5% ⇒ 4%
Icon

Диявольський кодекс

Fiendish Codex

  • Вартість: 900 ⇒ 850
Icon

Зелений бар’єр

Verdant Barrier

  • Магічний спротив: 30 ⇒ 25
Icon

Шукачів налокітник

Seeker’s Armguard

  • Сила вмінь: 45 ⇒ 40
Icon

Крила місяця

Winged Moonplate

  • Здоров’я: 150 ⇒ 200
  • Швидкість руху: 5% ⇒ 4%
Icon

Льодовиковий баклер

Glacial Buckler

  • Броня: 20 ⇒ 25
  • Мана: 250 ⇒ 300
Icon

Наглядачів обладунок

Warden’s Mail

  • Твердий камінь: 5 (+3.5 за 1000 здоров’я) ⇒ 15
  • Твердий камінь тепер діє тільки на шкоду від чемпіонів
Icon

Ожиновий жилет

Bramble Vest

  • Шкода від колючок: 6 ⇒ 10
Icon

Попіл Бамі

Bami’s Cinder

  • Здоров’я: 200 ⇒ 150
  • Безсмертя: 13 (+.5% додаткового здоров’я) ⇒ 15
  • Додаткова шкода від монстрів/міньйонів: 25% ⇒ 50%
Icon

Плащ поглинання

Negatron Cloak

  • Вартість: 900 ⇒ 850
  • Магічний спротив: 50 ⇒ 45
Icon

Капюшон привида

Spectre’s Cowl

  • Магічний спротив: 25 ⇒ 35
Icon

Дзеркало з Бандлскла

Bandleglass Mirror

  • Вартість: 1000 ⇒ 900
  • Відновлення мани: 75% ⇒ 100%
Icon

Заборонений ідол

Forbidden Idol

  • Вартість: 800 ⇒ 600

Предмети бійців

Ми змінюємо предмети, орієнтуючись на ці три класи: Бійці, які потребують велику кількість летальності та вимагають витонченості, щоб бути успішними; Нирці, які мають прорватись через першу лінію оборони, щоб дістатись до слабкіших цілей; і Джаґґернаути, які мають витримувати велику кількість шкоди. З цими цілями на думці, ми фокусуємось на коригуванні бюджету сили предметів між витривалістю — яку має більшість предметів Бійців — та повторюваних ефектів шкоди. Ми також хотіли переконатися, що деякі предмети танків, які залежать від спротивів, залишаться хорошим вибором, коли гравці бійців мають необхідність взяти на себе обов’язки танка, щоб перемогти ворогів.

Icon

Край розуму

Wit’s End

“Ми прибираємо деякі масштабування від рівнів та характеристик з різних предметів, щоб уповільнити бойові дії в пізній грі. Хоча Край розуму пройшов довгий шлях з тих часів, коли він також давав 40 сили атаки при покупці, це все ще міцний агресивний предмет зі значною кількістю магічного спротиву та стійкості. І йому не потрібно масштабуватися до одного з найударніших предметів у грі, щоб виконувати цей обов’язок.”

  • Швидкість атаки: 55% ⇒ 50%
  • Магічний спротив: 50 ⇒ 45
  • Шкода при ураженні: 40-80 ⇒ 45
Icon

Затемнення

Eclipse

  • Вартість: 2800 ⇒ 2900
  • Сила атаки: 70 ⇒ 60
Icon

Хімпанковий ланцюговий меч

Chempunk Chainsword

“Ми думаємо про предмети з тяжкими ранами у двох аспектах: епічні та легендарні. Епічні — дешеві та легкодоступні. Легендарні — ефективні, коли ви досягаєте кінця гри, але не призначені для того, щоб бути сильними самі по собі. Оскільки Ланцюговий меч — це єдине покращення для Катів, його потрібно розміщувати там, де він не буде занадто м’яким для Джаґґернаутів і не буде занадто містким для легких бійців, які не хочуть збирати Нагадування смертності (або не можуть купити його через Чорну сокиру). Отже, ми розмістили його в середній точці по витривалості, піднявши ціну, щоб він відповідав слоту, і в цілому знизивши його ефективність.”

  • Вартість: 2800 ⇒ 3100
  • Рецепт: Катів вирок+ Рубіновий кристал + Колфілдів бойовий молот + 500 золота ⇒ Катів Вирок + Пояс велетня + Колфілдів бойовий молот + 500 золота
  • Здоров’я: 250 ⇒ 450
  • Сила атаки: 55 ⇒ 45
Icon

Експериментальна гексброня

Experimental Hexplate

  • Рецепт:  Прокладач тунелів + Сокира Вогнескутих + 550 золота ⇒  Прокладач тунелів + Поглинач + Кинджал + 500 золота
  • Сила атаки: 55 ⇒ 40
  • Швидкість атаки: 25% ⇒ 20%
  • Здоров’я: 300 ⇒ 450
Icon

Бортолам

Hullbreaker

“Попри те, що Бортолом має багато змін, вони в основному спрямовані на те, щоб зробити його більш танковим предметом, який сподобається бійцям, які хочуть конвертувати свої запаси здоров’я у шкоду, яка завдається по одній цілі, що значно краще, ніж у Титанічної гідри.”

  • Рецепт:  Прокладач тунелів + Рестрікс + Кайло + 75 золота ⇒  Прокладач тунелів + Крила Місяця + Кайло + 175 золота
  • Сила атаки: 65 ⇒ 40
  • Здоров’я: 350 ⇒ 500
  • Швидкість руху: 5% ⇒ 4%
  • Шкода при ураженні для ближнього бою: 140% базової сили атаки (+3.5% максимального здоров’я) ⇒ 120% базової сили атаки (+5% максимального здоров’я)
  • Шкода при ураженні для дальнього бою: 70% базової сили атаки (+3.5% максимального здоров’я) ⇒ 84% базової сили атаки (+3.5% максимального здоров’я)
  • Шкода структурам при ураженні для ближнього бою: 400% базової сили атаки (+7% максимального здоров’я) ⇒ 300% базової сили атаки (+10% максимального здоров’я)
  • Шкода структурам при ураженні для дальнього бою: 200% базової сили атаки (+7% максимального здоров’я) ⇒ 210% базової сили атаки (+7% максимального здоров’я)
  • Додаткові спротиви гармати/супер міньона для ближнього бою: 20-135 (залежно від рівня 1-18) ⇒ 70-130 (залежно від рівня 8-18)
  • Додаткові спротиви гармати/супер міньона для дальнього бою: 10-68 (залежно від рівня 1-18) ⇒ 35-65 (залежно від рівня 8-18)
Icon

Чорна сокира

Black Cleaver

  • Рецепт: Поглинач + Колфілдів бойовий молот + Рубіновий кристал + 400 золота ⇒ Поглинач + Палаючий камінь + Кайло + 225 золота
  • Сила атаки: 55 ⇒ 40
Icon

Паща Малмортіуса

Maw of Malmortius

  • Сила атаки: 70 ⇒ 60
  • Щит від лінії життя: 200 (+225% додаткової сили атаки) ⇒ 200 (+150% додаткової сили атаки)
Icon

Шодзінів спис

Spear of Shojin

  • Рецепт: Колфілдів бойовий молот + Кайло + Палаючий камінь + 325 золота ⇒ Кайло +  Прокладач тунелів + Рубіновий кристал + 675 золота
  • Сила атаки: 55 ⇒ 45
  • Прискорення вмінь: 20 ⇒ 0
  • Здоров’я: 300 ⇒ 450
  • Базове прискорення вмінь: 15 ⇒ 25
Icon

Розколоті небеса

Sundered Sky

  • Рецепт:  Прокладач тунелів + Колфілдів бойовий молот + 850 золота ⇒  Прокладач тунелів + Колфілдів бойовий молот + Рубіновий кристал + 500 золота
  • Сила атаки: 45 ⇒ 40
  • Прискорення вмінь: 15 ⇒ 10
  • Здоров’я: 450 ⇒ 400
  • Зцілення від удару світлового щита: 120% базової сили атаки (+6% missing Здоров’я) ⇒ 100% базової сили атаки (+6% missing HP)
Icon

Клинок Згубленого Короля

Blade of the Ruined King

  • Сила атаки: 50 ⇒ 40
Icon

Танець смерті

Death’s Dance

  • Вартість: 3200 ⇒ 3300
Icon

Стераків відкуп

Sterak’s Gage

“Цитата”

  • Кігті, що ловлять: 50% базової сили атаки ⇒ 45% базової сили атаки
  • Щит від лінії життя: 80% додаткового здоров’я ⇒ 60% додаткового здоров’я
Icon

Сковувач

Stridebreaker

  • Сила атаки: 50 ⇒ 40
  • Швидкість атаки: 30% ⇒ 25%
  • [ВИДАЛЕНО]Гнів: Видалено
Icon

Ненажерлива Гідра

Ravenous Hydra

  • Сила атаки: 70 ⇒ 65
  • Прискорення вмінь: 20 ⇒ 15
  • Шкода від півмісяця: 100% сили атаки ⇒ 80% сили атаки
  • Ефективність крадіжки життя від півмісяця: 150% ⇒ 100%
Icon

Титанічна гідра

Titanic Hydra

  • Рецепт: Tіамат+  Прокладач тунелів + Рубіновий кристал + 550 золота ⇒ Tіамат +  Прокладач тунелів + Пояс велетня + 50 золота
  • Сила атаки: 50 ⇒ 40
  • Здоров’я: 550 ⇒ 600
  • Шкода при ураженні від розсічення: 1.5% максимального здоров’я ⇒ 1% максимального здоров’я
Icon

Кривава кольчуга володаря

Overlord’s Bloodmail

  • Сила атаки: 40 ⇒ 30
  • Здоров’я: 500 ⇒ 550
Icon

Потрійна сила

Trinity Force

  • Сила атаки: 45 ⇒ 36
  • Прискорення вмінь: 20 ⇒ 15
  • Швидкість атаки: 33% ⇒ 30%
  • Здоров’я: 300 ⇒ 333


Предмети стрільців

Ось перший розділ, де з предметів було вилучено значну кількість швидкості руху. Хоча ми вважаємо, що стрільці заслуговують на постійний доступ до цього (як і бійці), але ці показники не повинні бути настільки високими, щоб вони насправді бігали швидше, ніж самі бійці. Ми загалом зменшуємо масштабування від рівнів у системі (деякі з них були вилучені в 14.18) і намагаємося зробити деякі предмети з шансом критичного ураження предмети розумною покупкою для першого слота, щоб не всі відчували, що їм потрібно поспішати з покупкою Вбивці кракенів або Заточкою Статикка, однак вони все ще мають бути корисними.

Icon

Примарний танцівник

Phantom Dancer

  • Вартість: 2600 ⇒ 2650
  • Швидкість руху: 12% ⇒ 8%
Icon

Верткі клинки Наворі

Navori Flickerblade

  • Вартість: 2600 ⇒ 2650
  • Швидкість руху: 7% ⇒ 4%
Icon

Рунаанів Ураган

Runaan’s Hurricane

  • Вартість: 2600 ⇒ 2650
  • Швидкість руху: 7% ⇒ 4%
Icon

Скорострільний Вогнепал

Rapid Firecannon

  • Вартість: 2600 ⇒ 2650
  • Швидкість руху: 7% ⇒ 4%
  • Шкода від зарядженої атаки: 60 ⇒ 40
Icon

Манамуне

Manamune

  • Сила атаки, яку надає благоговіння: 2.5% від максимальної мани ⇒ 2% від максимальної мани
Icon

Мурамана

Eng Name

  • Сила атаки, яку надає благоговіння: 2.5% максимальної мани ⇒ 2% максимальної мани
  • Шкода при ураженні: 1.5% максимальної мани ⇒ 1.2% максимальної мани
  • Шкода при ураженні вмінням: 3.5%/2.7% максимальної мани (+6% додаткової сили атаки) ⇒ 4%/3% максимальної мани
Icon

Заточка Статикка

Statikk Shiv

  • Сила атаки: 55 ⇒ 50
  • Швидкість атаки: 45% ⇒ 40%
  • Швидкість руху: 5%⇒ 4%
Icon

Ґінсів гнівний клинок

Guinsoo’s Rageblade

  • Сила атаки: 35 ⇒ 30
  • Сила вмінь: 35 ⇒ 30
Icon

Вітання Лорда Домініка

Lord Dominik’s Regards

  • Сила атаки: 45 ⇒ 35
Icon

Нагадування смертності

Mortal Reminder

“Як згадувалося раніше в системі бійців, предмети з тяжкими ранами повинні бути ефективними лише в одному слоті й не повинні складати сильної конкуренції іншим предметам. Нагадування смертності буде явно гіршим за Лорда Домініка через підвищену ціну та нижчу бронепроникність як компенсацію за зменшення зцілення.”

  • Вартість: 3000 ⇒ 3200
  • Пробиття броні: 35% ⇒ 30%
Icon

Термінус

Terminus

  • Сила атаки: 35 ⇒ 30
Icon

Викрадач сутності

Essence Reaver

  • Сила атаки: 70 ⇒ 65
  • Прискорення вмінь: 25 ⇒ 20
  • Вартість: 3100 ⇒ 3150
Icon

Вбивця кракенів

Kraken Slayer

  • Сила атаки: 50 ⇒ 45
  • Швидкість руху: 5% ⇒ 4%
  • Шкода при ураженні: 140-310 (80% для дальнього бою) ⇒ 150-200 (80% для дальнього бою)
Icon

Клинок Згубленого Короля

Blade of the Ruined King

  • Сила атаки: 50 ⇒ 40
Icon

Збирач Боргів

The Collector

  • Вартість: 3200 ⇒ 3400
  • Летальність: 12 ⇒ 10
Icon

Дикі Стріли Юн Талю

Yun Tal Wildarrows

“Ми вважаємо, що є ще багато роботи над Дикими стрілами Юн Талю, але цей легкий дотик насправді робить цей предмет сильнішим у перших двох слотах для предметів, одночасно позбавляючи його від масштабування від золота, яке було практично ідентичне критичній шкоді. Наша мета полягає в тому, щоб Юн Таль, Ураган і Грань нескінченності стали в цьому оновленні задовільною збіркою для основних автоатакуючих героїв.”

  • Рецепт: Кайло + Полуденний сагайдак + 925 золота ⇒ Достобіса великий меч + Полуденний сагайдак + 600 золота
  • Шкода від кровотечі: 35% загальної сили атаки ⇒ 70
Icon

Ртутний ятаган

Mercurial Scimitar

“Ми намагаємось знизити магічний спротив на слот поза танковою системою, але в такому вигляді, Ятаган не дуже хороший предмет, тому ми поєднали  зменшення магічного спротиву зі зниженням вартості, що робить його одним з предметів стрільців, який ми послабили найменше. Ми також додали його до крамниці бійців, оскільки характеристики мають бути достатніми для кількох бійців, які потребують ефект очищення.”

  • Вартість: 3300 ⇒ 3200
  • Магічний спротив: 50 ⇒ 40
Icon

Межа нескінченності

Infinity Edge

“Як основний клас із маштабуванням від золота, немає жодної причини, чому Грань не повинна бути принаймні найдорожчим предметом у грі. Крім того, оскільки ми намагаємося зробити Викрадач сутності, Дикі стріли Юн Талю і Збирач боргів солідними стартовими предметами з критичною шкодою і силою атаки, ми можемо відсунути Грань нескінченності на другий або третій слот, щоб зробити його справжнім наріжним каменем.”

  • Вартість: 3400 ⇒ 3600
  • Сила атаки: 80 ⇒ 70


Предмети вбивць

Вбивці характеризуються низькою витривалістю та швидкістю, з метою швидкого знищення цінних цілей, перш ніж вони уникнуть покарання. Оскільки цей стиль ведення бою не передбачає повторюваності, основним вектором покращення для предметів убивць є прискорення вмінь. Предмети вбивць мають 0 або 10 прискорення, за винятком Дуги аксіом, орієнтованої на повторюваність. Вони також, як правило, призначені для чемпіонів ранньої гри, яким потрібно натиснути на своїх лідерів, щоб завершити гру, тому масштабування від рівнів і золота загалом було знижене.

Icon

Тіньова глефа

Umbral Glaive

  • Прискорення вмінь: 15 ⇒ 10
Icon

Примарний клинок Йомуу

Youmuu’s Ghostblade

  • Вартість: 2700 ⇒ 2800
  • Рецепт: Зазубрений кинджал + Рестрікс + 800 золота ⇒ Зазубрений Кинджал + Рекстрікс + Кайло + 150 золота
  • Швидкість руху поза боєм: 40/20 (Ближній бій/Дальній бій) ⇒ 20
Icon

Можливість

Opportunity

  • Сила атаки: 55 ⇒ 50
  • Летальність: 18 ⇒ 15
  • Швидкість руху: 5% ⇒ 4%
  • Летальність від підготовки: 5-10 ⇒ 10 (Все ще 60% для дальнього бою)
Icon

Лезо ночі

Edge of Night

  • Вартість: 2800 ⇒ 3000
Icon

Вольтовий цикломеч

Voltaic Cyclosword

  • Вартість: 2900 ⇒ 3000
  • Прискорення вмінь: 15 ⇒ 10
Icon

Гординя

Hubris

  • Прискорення вмінь: 15 ⇒ 10
Icon

Дуга аксіом

Axiom Arc

  • Прискорення вмінь: 25 ⇒ 20
  • Скидання потоку: 10 (+.3% Летальність) ⇒ 15 (+.15% Летальність)
Icon

Лють Серильди

Serylda’s Grudge

“Лють Серильди здебільшого повертається до своєї старої форми, в якій вона все ще є найкращим варіантом для вбивць, але також знову стає доступною для типових заклинателів з силою атаки, таких як Джейс. Відсоток пробиття тепер вищий для користувачів без летальності та загалом предмет став дешевшим, хоча втрата базової 15 летальності означає, що цей предмет було послаблено.”

  • Вартість: 3200 ⇒ 3000
  • Рецепт: Бруталізатор + Останній подих + 413 золота ⇒ Колфілдів бойовий молот + Останній Подих + 450 золота
  • Прискорення вмінь: 15 ⇒ 20
  • [ВИДАЛЕНО] Гнів: Видалено
  • [НОВЕ] Пробиття броні: 30%
Icon

Нечестива гідра

Profane Hydra

“Як і інші предмети для зачистки ліній, Нечестива Гідра повинна допомагати у вбивстві міньйонів, але не найкращим варіантом для бою, оскільки є багато інших предметів для швидкого вбивства чемпіонів. Ми не проти того, щоб Гідра була нішею для Горлорізів, які хочуть швидкого зачищення хвилі, але вбивство ворожих чемпіонів повинно в основному відбуватися шляхом збільшення базового набору, а не друку нових вмінь для активації, оскільки це може призвести до того, що інші Горлорізи зазіхнуть на їхню територію (кхкх Атрокс кхкх).”

  • Вартість: 3300 ⇒ 3200
  • Прискорення вмінь: 20 ⇒ 10
  • Рубання: 50% сили атаки ⇒ 40% сили атаки
  • Радіус рубання: 450 ⇒ 350
  • Єретичний удар: 100% сили атаки (Збільшено до 130% для цілей з рівнем здоров’я нижче 50% ) ⇒80% сили атаки


Предмети магів

Система сили вмінь широко використовується кількома класами чемпіонів. Існують Бійці з силою вмінь як Лілія, Джаґґернаути з силою вмінь як Мордекайзер, Вибухові маги як Енні та Ле Блан, Вбивці як Фізз та Акалі, артилеристи як Зерат, а також ті, хто знаходиться поміж класів, такі як Сінджед та Діана. Замість того, щоб розглядати предмети сили вмінь через призму класів, поговорімо про потреби в мані, витривалості, вибуху і повторюваності. 

Існує п’ять предметів з маною, а саме Жезл віків і чотири поліпшення Втраченого розділу. Усі вони мають бути чіткими у тому, що вони надають. Чемпіони, які обирають Люденову бурю, Лічеву загибель, Тіньове Полум’я, Штормовий прилив, Посох Порожнечі та Капелюх Смерті, мають ці опції з альтернативною вартістю, яка полягає в тому, що вони не отримують прискорення вмінь, який можуть отримати інші. Тим часом чемпіони, які хочуть використовувати багато вмінь за допомогою Серафимових Обіймів, Смолоскипа чорного вогню, Космічного двигуна та Фокусу горизонту, помітять меншу кількість сили вмінь, оскільки їхній шлях до перемоги полягає в багаторазовому використанні, а не в знищенні супротивників одним вмінням. Загалом, ці зміни в першу чергу спрямовані на те, щоб зробити різні збірки сили вмінь відмінними один від одного. Хоча це не є прямими змінами в системі сили вмінь, ми загалом знизили кількість магічного спротиву у нетанкових предметів, що зменшило ймовірність анулювання магічної шкоди, а також знизили кількість здоров’я у деяких танкових предметів, що означає, що ті, хто накопичує предмети з бронею, менш стійкі до магів.

Icon

Мореллономікон

Morellonomicon

“Як уже згадувалося в інших розділах про тяжкі рани, Мореллономікон має бути ефективним для слотів, а не для золота, і його характеристики повинні дозволяти будь-якому користувачеві сили вмінь відчувати себе комфортно, купуючи цей предмет для повної збірки.”

  • Рецепт: Сфера забуття + Диявольський кодекс +500 золота ⇒ Сфера забуття + Разючий жезл + Палаючий камінь + 500 золота
  • Вартість: 2200 + ⇒ 2950
  • Сила вмінь: 90 ⇒ 75
  • Здоров’я: 0 ⇒ 350
Icon

Жезл віків

Rod of Ages

  • Сила вмінь за хвилину: 4 ⇒ 3
  • Здоров’я за хвилину: 20 ⇒ 10
Icon

Рилаїв Кришталевий Скіпетр

Rylai’s Crystal Scepter

  • Сила вмінь: 75 ⇒ 65
Icon

Гекстековий Ракетний пояс

Hextech Rocketbelt

  • Сила вмінь: 70 ⇒ 60
  • Здоров’я: 400 ⇒ 350
Icon

Злоякісність

Malignance

  • Рецепт: Втрачений розділ + Диявольський кодекс + 600 золота ⇒ Втрачений розділ + Разючий жезл + 650 золота
  • Сила вмінь: 80 ⇒ 85
  • Прискорення вмінь: 25 ⇒ 15
Icon

Фокус горизонту

Horizon Focus

“Ми вважаємо, що Фокус горизонту є безсумнівним лідером за прискоренням умінь без здоров’я, а в поєднанні з Гіперпострілом він все ще досить смертоносний за витрачене золото. 15 сили вмінь — це, звісно, більше послаблення, ніж 5 прискорення вмінь, але зважаючи на те, що більшість предметів Втраченого розділу самі втрачають прискорення вмінь, ми сподіваємося, що Горизонт має чітке призначення для магів, які хочуть часто використовувати вміння.”

  • Рецепт: Диявольський кодекс + Гекстековий альтернатор +700 золота ⇒Диявольський кодекс + Диявольський кодекс + Фоліант підсилення + 600 золота
  • Сила вмінь: 90 ⇒ 75
  • Прискорення вмінь: 20 ⇒ 25
Icon

Смолоскип Чорного Вогню

Blackfire Torch

  • Сила вмінь: 90 ⇒ 80
  • Прискорення вмінь: 25 ⇒ 20
  • Шкода від горіння страшного полум’я: 45 (+9% сили вмінь) ⇒ 60 (+6% сили вмінь)
Icon

Могильник

Cryptbloom

“Посох порожнечі — це вибуховий предмет з магічним пробиттям, Маска Безодні — для Джаґґернаутів, а Могильник щось середнє з невеликим прискоренням умінь, але без вродженої витривалості. Завдяки дешевшій ціні та значній кількості прискорення вмінь, йому не потрібно занадто багато сили вмінь, щоб виконувати свою роботу. Ми також значно пом’якшили масштабування від золота для пасивного вміння Життя після смерті, зважаючи на ті ігри, де цей предмет дійсно потрібен вам на другому слоті.”

  • Сила вмінь: 70 ⇒ 60
  • Зцілення від життя після смерті: 50 (+50% сили вмінь) ⇒ 100 (+25% сили вмінь)
Icon

Люденів компаньйон

Luden’s Companion

  • Прискорення вмінь: 20 ⇒ 10
Icon

Архангелів посох

Archangel’s Staff

  • Сила вмінь: 80 ⇒ 70
Icon

Серафимові обійми

Seraph’s Embrace

  • Сила вмінь: 80 ⇒ 70
  • Щит від лінії життя: 250 (+20% поточної мани) ⇒ 200 (+20% поточної мани)
Icon

Штормовий прилив

Stormsurge

  • Швидкість руху: 5% ⇒ 4%
  • Швидкість руху від рейдера шторму: 35% ⇒ 25%
  • Тривалість рейдера шторму: 2 секунд ⇒ 1.5 секунд
  • Шкода від шквалу: 140 (+20% сили вмінь) ⇒ 150 (+15% сили вмінь)
Icon

Нашорів зуб

Nashor’s Tooth

  • Сила вмінь: 90 ⇒ 80
  • Шкода при попаданні: 15 (+20% сили вмінь) ⇒ 15 (+15% сили вмінь)
Icon

Страждання Ліандрі

Liandry’s Torment

  • Сила вмінь: 90 ⇒ 70
Icon

Космічний двигун

Cosmic Drive

“Космічний Двигун — це, мабуть, найбільш недооцінений предмет у грі. Хоча  й Володимир купує його кожної гри, у цього списку не вистачає ще щонайменше сімох імен. Ми робимо стандартні послаблення для предметів із постійною шкодою і зменшуємо їхню надзвичайно високу швидкість руху, яку вони можуть забезпечити, але при цьому залишаємо їх найшвидшими предметами зі постійною шкодою. Зменшення кількості швидкості руху та збільшення тривалості повинно зменшити домінування DoT-магів, які можуть постійно підтримувати працездатність цього предмета, і натомість дозволити звичайним магам, таким як Віктор, з Факелом чорного вогню або без нього, використовувати всі ефекти цього предмета.”

  • Сила вмінь: 80 ⇒ 70
  • Швидкість руху: 5% ⇒ 4%
  • Швидкість руху від танцю заклинань: 40-60 на 2 секунди за шкоду від вміння чемпіона ⇒ 20 на 4 секунди за будь-яку магічну або чисту шкоду, завдану чемпіону
Icon

Вуаль Банші

Banshee’s Veil

  • Вартість: 3100 ⇒ 3000
  • Сила вмінь: 120 ⇒ 105
  • Магічний спротив: 50 ⇒ 40
  • Час відновлення анулювання: 30 секунд ⇒ 40 секунд
Icon

Лічева загибель

Lich Bane

  • Рецепт: Сяйво + Ефірний жмуток + Гекстековий альтернатор + 250 золота ⇒ Сяйво + Ефірний жмуток + Занадто великий жезл + 200 золота
  • Вартість: 3100 ⇒ 3200
  • Сила вмінь: 100 ⇒ 115
  • Прискорення вмінь: 15 ⇒ 10
  • Коефіцієнт сили вмінь леза заклинань: 45% ⇒ 40%
  • Швидкість руху: 8% ⇒ 4%
Icon

Творець Ущелин

Riftmaker

  • Сила вмінь: 80 ⇒ 70
  • Кількість зарядів пустотного розпаду: 5 ⇒ 4
Icon

Тіньове полум’я

Shadowflame

  • Сила вмінь: 115 ⇒ 110
  • Шкода від викликаних істот/Dot-ефектів : 125% ⇒120%
Icon

Жонін пісочний годинник

Zhonya’s Hourglass

  • Сила вмінь: 120 ⇒ 105
Icon

Рабадонів капелюх смерті

Rabadon’s Deathcap

  • Сила вмінь: 140 ⇒ 130
  • Найвеличніше досягнення: 35% ⇒ 30%

Предмети танків

В загальному, предмети танків — найменш послаблений клас цього оновлення, адже вони й так слабкі. Тому для танків ми загально зменшуємо шкоду в пізній грі, щоб збільшити різницю у шкоді між танками та не танками.  Крім того, ми надаємо можливість для  деяких предметів бійців, таких як Маска Безодні та Рукавиця Кригонароджених, стати непоганим варіантом як для танків, так і Джаггернаутів. Також ми перерозподіляємо бюджет предметів танків у бік спротивів і зменшуємо кількість здоров’я, яке вони надають. Це дозволить танковим збіркам сильніше протистояти супротивникам на лінії, зробить їх сильнішими варіантами для бійців, які вже отримують велику кількість здоров’я у своїх збірках, а також зробить танки менш стійкими до класів, проти яких вони не купують предмети.

Icon

Медальйон залізних соларі

Locket of the Iron Solari

  • Броня: 30 ⇒ 25
  • Магічний спротив: 30 ⇒ 25
Icon

Конверґенція Зіка

Zeke’s Convergence

  • Шкода за секунду від бурі морозного вогню: 50 ⇒ 30
Icon

Лицарська обітниця

Knight’s Vow

  • Вартість: 2200 ⇒ 2300
Icon

Крижане серце

Frozen Heart

“У рамках постійних зусиль спрямованих на зменшення складності та збереження глибини вибору предметів, ми прибираємо ефект Твердий камінь з Крижаного серця і замінюємо його на додаткову броню. Зменшення шкоди для автоатак і просто зменшення кількості автоатак є досить схожими механіками, а ефект Зимова ласка є суттєвим оновленням.”

  • Броня: 65 ⇒ 75
  • [ВИДАЛЕНО] Твердий камінь: Видалено
  • Зимова ласка: Тепер впливає тільки на чемпіонів
Icon

Маска Безодні

Abyssal Mask

“Маска Безодні — хороший егоїстичний предмет для Джаггернаутів з силою вмінь і добре підходить прибутковим Танкам. Зменшення магічного спротиву по площі є більш ніж потужним і досить унікальним, тому ми прибираємо додатковий магічний спротив для власника предмета, який було складно оцінити.”

  • Вартість: 2500 ⇒ 2650
  • Прискорення вмінь: 10 ⇒ 15
  • Магічний спротив: 50 ⇒ 45
  • [ВИДАЛЕНО] Додатковий магічний спротив: Видалено
Icon

Першопроходець

Trailblazer

“Першопроходець — це здебільшого гірша версія Броні Вармога, тому ми додали підсилень до його ціни та витривалості, а також зрівняли швидкість руху з іншими предметами, подібними до нього.”

  • Вартість: 2500 ⇒ 2400
  • Здоров’я: 200 ⇒ 250
  • Швидкість руху: 5% ⇒ 4%
Icon

Рукавиця Кригонароджених

Iceborn Gauntlet

“Подібно до Маски Безодні, ми розвиваємо Рукавицю Льодонароджених, щоб вона займала проміжне положення предмета для Танків і Джаггернаутів. Підсилена шкода від леза заклинань у 1,5 раза та уповільнення зроблять цей предмет кращим засобом раннього сплеску сили без значного сповільнення наприкінці гри.”

  • Вартість: 2500 ⇒ 2900
  • Шкода від леза заклинань: 100% сили атаки ⇒ 150% сили атаки
  • Сповільнення: 15% (.004% здоров’я) ⇒ 25% (Як і раніше, половина значення для бійців дальнього бою)
Icon

Егіда сонячного полум’я

Sunfire Aegis

“У цьому оновленні ми внесли зміни до інших предметів, які допомагають зачищати хвилі, зробивши їх чіткішими у своєму призначенні. І якщо вам це не потрібно, то нічого страшного! Існує багато інших предметів танків. Ми просто не хочемо, щоб більшість танків отримували шкоду в кінці гри від предмета, який вони купили для ранньої зачистки таборів монстрів та управління хвилями міньйонів.”

  • Шкода за секунду від безсмертя: 15 (+1.75% додаткового здоров’я) ⇒ 20 (+1% додаткового здоров’я)
  • Бонус від міньйонів: 25% ⇒ 50%
  • Бонус від монстрів: 0% ⇒ 50%
  • Шкода більше не збільшується проти чемпіонів та епічних монстрів.
Icon

Шипована броня

Thornmail

  • Вартість: 2700 ⇒ 2450
  • Рецепт: Ожиновий жилет + Пояс велетня + 1000 золота ⇒ Ожиновий жилет + Кольчужний жилет + Рубіновий кристал + 450 золота
  • Здоров’я: 350 ⇒ 150
  • Броня: 70 ⇒ 80
  • Шипи: 10 (+25% додаткової броні) ⇒ 15 (+15% додаткової броні)
Icon

Пустотне сяйво

Hollow Radiance

  • Здоров’я: 450 ⇒ 400
  • Шкода за секунду від безсмертя: 10 (+1.75% додаткового здоров’я) ⇒ 15 (+1% додаткового здоров’я)
  • Шкода від спустошення: 20 (+3.5% додаткового здоров’я) ⇒ 30 (+2% додаткового здоров’я)
  • Бонусна шкода безсмертя від міньйонів: 25% (без змін)
  • Бонусна шкода безсмертя від монстрів: 0% ⇒ 25%
Icon

Нескінченний відчай

Unending Despair

  • Здоров’я: 400 ⇒ 350
  • Броня: 55 ⇒ 60
Icon

Сила природи

Force of Nature

  • Швидкість руху: 5% ⇒ 4%
  • Швидкість руху від непохитності: 10% ⇒ 6%
Icon

Образ духу

Spirit Visage

“Ми вирішили зменшити вартість Образу духу, щоб він більше не був найдорожчим варіантом з магічним спротивом, попри те, що він є обов’язковим для багатьох чемпіонів, які самостійно відновлюють здоров’я.”

  • Вартість: 2900 ⇒ 2700
  • Здоров’я: 450 ⇒ 400
  • Магічний спротив: 60 ⇒ 50
Icon

Каенічний рукерн

Kaenic Rookern

  • Відновлення здоров’я: 150% ⇒ 100%
  • Щит: 18% максимального здоров’я ⇒ 15% максимального здоров’я
Icon

Наплічник мерця

Dead Man’s Plate

  • Здоров’я: 300 ⇒ 350
  • Броня: 45 ⇒ 55
  • Швидкість руху: 5% ⇒ 4%
  • Швидкість руху від руйнівника кораблів: 40 ⇒ 20
Icon

Серце сталі

Heartsteel

  • Рецепт: Пояс велетня + Кристалічний браслет + Рубіновий кристал + 900 золота ⇒ Пояс велетня Кристалічний браслет + Пояс велетня + 400 золота
  • Відновлення здоров’я: 200% ⇒ 100%
Icon

Вармоґові обладунки

Warmog’s Armor

  • Швидкість руху: 5% ⇒ 4%
  • Швидкість руху поза боєм: 5% ⇒ 4%
Icon

Мінливий Джак’Шо

Jak’Sho, The Protean

  • Рецепт: Кольчужний жилет + Плащ поглинання + Рубіновий кристал + 1100 ⇒ Кольчужний жилет + Плащ поглинання + Пояс велетня + 600 золота
  • Здоров’я: 300 ⇒ 350
  • Броня: 50 ⇒ 45
  • Магічний спротив: 50 ⇒ 45


Предмети чарівників

Так само як в стрільців і танків, чарівники втратять частину їхньої додаткової швидкості руху, що проявляється як у базових предметах, так і у вторинних ефектах, які не є основною причиною. Ми також змістили акцент предметів чаклунів у бік сили зцілення та щитів, а також трохи спростили процес створення збірок.

Icon

Бойова пісня Шурелії

Shurelya’s Battlesong

  • Швидкість руху: 5% ⇒ 4%
Icon

Відзвуки Гелії

Echoes of Helia

  • Сила вмінь: 40 ⇒ 35
  • Шкода від сифона душ: 60 ⇒ 50
  • Зцілення від сифона душ: 75 ⇒ 65
Icon

Місячний Камінь Оновлення

Moonstone Renewer

  • Сила вмінь: 30 ⇒ 25
  • Здоров’я: 250 ⇒ 200
  • Зоряна благодать: 40/45% здоров’я/щита для найближчого союзника, додаткові 30/35% здоров’я/щита, якщо поблизу немає союзників ⇒ 30/35% здоров’я/щита
Icon

Імперський мандат

Imperial Mandate

“Мандат — перший з двох предметів чаклунів, що втрачають вторинну швидкість руху. Його слід купувати як найагресивнішу опцію чаклунів, призначену для знищення більш витривалих цілей. Зрештою, він називається «Координований вогонь», а не «Координований вогонь, а потім швидка біганина». Нижча ціна частково компенсує це послаблення, але все ж таки робить його помітним.”

  • Ціна: 2300 ⇒ 2250 золота
  • [ВИДАЛЕНО] Додаткова швидкість руху від координованого вогню: 25% ⇒ 0
Icon

Палке кадило

Ardent Censer

  • Ціна: 2300 ⇒ 2200 золота
  • Сила вмінь: 50 ⇒ 45
  • Сила зцілення та щити: 8% ⇒ 10%
  • Швидкість руху: 8% ⇒ 4%
Icon

Посох текучої води

Staff of Flowing Water

“Посох текучої води завжди буде нішевим: Зрештою, він потрібен, щоб посилити союзних героїв з силою вмінь, а їх не так багато на нижній лінії. Звичайно, ви можете купити цей предмет пізніше і просто підсилити Віктора на середній лінії чи типу того, але багато хто з гравців пропускають це. Приємно те, що багато предметів для чаклунів стали дешевшими, тож можливість вибрати другий посох стала трохи доступнішою. Так чи інакше, суть цієї зміни полягає в тому, щоб прибрати нестабільну швидкість руху, яку загалом було важко оцінити, і замість цього зіграти на її первинному призначенні — підвищити відсоток перемог Картуса на нижній лінії. Поки що це не 60%, але ти зможеш це зробити, Намі!”

  • Ціна: 2300 ⇒ 2250 золота
  • Сила вмінь: 40 ⇒ 35
  • Сила зцілення та щити: 8% ⇒ 10%
  • Додаткова сила вмінь від стрімких потоків: 30 ⇒ 45
  • [ВИДАЛЕНО] Додаткова швидкість руху від стрімких потоків: 10% ⇒ 0
Icon

Спокута

Redemption

  • Сила зцілення та щити: 15% ⇒ 10%
Icon

Світанкове ядро

Dawncore

“Коли ми переробили Світанкове ядро на наріжний камінь чаклуна, знадобився деякий час, щоб цей предмет став популярним. Не дивно, що камінь чарівника зустрічається не часто, адже за нього потрібно віддати чималенько золота, але ми хотіли б, щоб він був більш доступним. Хоча це і загальне послаблення, вам буде легше переконати себе взяти його як другий чи третій Легендарний предмет.”

  • Ціна: 2700 ⇒ 2500 золота
  • Сила вмінь: 60 ⇒ 45

Чоботи

Хоча тут не так багато змін, ми також переглянули різні варіанти підсилень чоботів. Ми очікуємо, що базові чоботи за 300 золота будуть купувати на початку кожної гри, і ми встановили ціну на їхні підсилення за аналогією з цінами на інші легендарні предмети. Легкі та досить ефективні чоботи другого рівня все ще залишатимуться популярними, але ми знизили ціну на найвищий рівень, щоб зробити це порівняння більш справедливим.

Icon

Берсеркові наголінники

Berserker’s Greaves

  • Швидкість атаки: 30% ⇒ 25%
  • Рецепт: Чоботи + Кинджал + 500 золота ⇒ Чоботи + Кинджал + Кинджал + 300 золота
Icon

Іонійські чоботи ясності

Ionian Boots of Lucidity

  • Ціна: 1000 ⇒ 900 золота
  • Прискорення вмінь: 15 ⇒ 10
Icon

Меркурієва хода

Mercury’s Treads

  • Ціна: 1200 ⇒ 1300 золота
Icon

Броньовані берці

Plated Steelcaps

  • Зменшення шкоди: 10% ⇒ 12%

Руни

Icon

Смертельний темп

Lethal Tempo

“Смертельний темп повертається! Ми видалили попередній варіант, оскільки більша частина сили була чистою швидкістю атаки, що робило інші джерела надлишковими. Якби він мав ще якийсь ефект, який можна було б налаштувати, з цим можна було б впоратися, але, на жаль, дальність атаки — це не те що потрібно. Після змін предметів стрільців, ми повертаємо Смертельний темп назад, цього разу з ефектом, який взаємодіє з іншими покупками для швидкості атаки.”

  • Зміна темпу: Атака по ворожим чемпіонам дає заряд Смертельного темпу на 6 секунд, до 6 зарядів. Кожен заряд гарантує швидкість атаки – 5% для чемпіонів ближнього бою та 4% для чемпіонів дальнього бою. При максимальній кількості зарядів атаки також випускають ноту, яка завдає бонусної адаптивної шкоди в розмірі 9-30 для ближнього бою та 6-24 для дальнього, яка збільшується на 1% за кожен 1% додаткової швидкості атаки.
  • Відстеження:Смертельний темп тепер відстежує скільки атак проти чемпіонів були Вчасно випущеними (Вчасно випущені атаки: Атаки запущені протягом 0.25 секунд, коли ваші атаки готові після ураження чемпіона.)
Icon

Присутність духу

Presence of Mind

“Ми щасливі, що Рішучість надає паливо для чемпіонів, щоб знищувати своїх опонентів, але поточна форма схиляє їх до шкоди з часом. Нова модель відновлює таку ж саму кількість мани для більшості чемпіонів, не будучи значно сильнішою для дуже специфічних чемпіонів.”

  • Відновлення мани/енергії: 1.5 – 11 (ближній бій) / 1.2 − 8.8 (дальній бій) (залежно від рівня) або 1.5 енергії за секунду протягом 4 секунд ⇒ 6 − 50 (ближній бій) / 4.8 − 40 (дальній бій) (залежно від рівня) мани або 6 енергії моментально, 8 секунд відновлення
Icon

Удар щитом

Shield Bash

“Ми хочемо, щоб Удар щитом був конкретнішим у своєму застосуванні, а не надавав два відносно невеликі ефекти, тому ми видаляємо непомітні спротиви та підсилюємо “ударну” частину Удару щита.”

  • [REM] Спротиви, коли герой має щити: 1-10 (залежно від рівня) ⇒ 0
  • Масштабування від додаткового здоров’я: 1.5% ⇒ 2.5%
  • Масштабування від щита: 8.5% ⇒ 15%
Icon

Доставка печива

Biscuit Delivery

“Ми хочемо зменшити відновлення мани в рунах, які не мають ніякої інтерактивності для чемпіонів, тому ми перетворюємо відновлення мани на здоров’я від Печива.”

  • [НОВЕ] Здоров’я при використанні: 12% від втраченого здоров’я
  • [НОВЕ] Додаткове максимальне здоров’я при використанні: 30
  • [REM] Печиво більше не відновлює і не надає ману
Icon

Хмарний плащ

Nimbus Cloak

“Змінюючи підсилення швидкості руху Хмарного плаща на більш інтенсивне підсилення, яке спадає з часом, ми хочемо, щоб він відчувався потужнішим, не стаючи сильнішим. Загальна пройдена відстань залишилася приблизно такою ж, як і раніше, але ваш початковий сплеск швидкості пересування буде швидшим.”

  • Швидкість руху: 5-25% (залежно від часу відновлення заклинань Викликача) на 2 секунди ⇒ 12-35% (залежно від часу відновлення заклинань Викликача) що спадає протягом 2 секунд.


Оновлення якості життя в Спліті 3

Ми маємо цілий список оновлень якості життя які наближаються до Ущелини в цьому оновленні, тому ми очікуємо, що ви спробуєте все. Не важливо, чи ви заходите в Лігу в сотий раз, або вперше, ми маємо покращення для всіх.


Придбання та закріплення предметів

Покупка предметів може бути лячною для новачків та набридливою для ветеранів гри. Ми хочемо допомогти гравцям залишатись в тонусі з покупками та значно зменшити кількість золота, яку гравці не використовують і продовжують тримати у своєму інвентарі.

  • Ви можете закріпити наступний легендарний предмет, натиснувши правою кнопкою миші в магазині, або обрати його і натиснути “Закріпити предмет”(Queue item). Обраний предмет з’явиться на дисплеї поруч з кількістю золота. Шкала прогресу навколо предмета буде показувати співвідношення кількості золота, яке ви маєте, та повної ціни для завершення предмета. Шкала засвітиться коли ви матимете достатньо золота для покупки при поверненні на фонтан.
  • Натискання правою кнопкою по предмету, очистить чергу предметів, а лівою кнопкою — відкриє магазин прямо на сторінку з вашим закріпленим предметом.
  • Спроба купити предмет, який ви не можете повністю зібрати, тепер купить компонент цього предмета на золото, яке ви маєте, залежно від кількості вільних комірок, починаючи з найдорожчого доступного компонента.
  • В магазині інтерактивну кнопку переміщено зі знизу справа до центру справа.
  • Різні оновлення звукових ефектів магазину.

Нагадування про покупки

Забути купити предмет — це сум для всіх, окрім ворога на лінії. Витрачайте це золото!

  • Покидаючи фонтан на початку гри без предметів, вас буде сповіщено, щоб ви купили предмети. Це сповіщення може бути закрите вручну, або воно автоматично зникне на 1:30.

Сповіщення про битву в лісі

Момент, коли вороги приходять у твій ліс має найбільші покарання за помилку та снігову кулю для недосвідчених або слабших лісників. Ми хочемо полегшити розуміння того, коли це відбувається, для союзників, щоб вони могли оцінити, чи варто їм допомагати, або принаймні поспівчувати, тому, чому їхній Лі Сін знаходиться на два рівні нижче за ворожу Нідалі. Ми не очікуємо, що це суттєво вплине на динаміку гри в лісі, але буде трохи важливіше перевірити, чи в хорошому стані ваші лінії, перш ніж кидатися у ворожий ліс.

  • Перед 14 хвилиною, коли гравці входять в бій з чемпіоном в лісі своєї команди, союзники отримають легку звукову підказку та позначення на карті. Це має 20 секундний час відновлення. 

Оголошення про появу епічних об’єктів

  • Епічні об’єкти (Барон, Дракони, Личинки порожнечі, Герольд Ущелини) матимуть глобальний банер-оголошення та звуковий ефект при їх появі[/*]

Візуальні ефекти снаряду вежі

Якщо ви грали в Лігу протягом довгого часу, ви напевно знаєте, що вежі завдають шкоду, яка збільшується кожен раз, коли вражає героя. Ми хочемо, щоб ця механіка була більш інтуїтивно зрозуміло, тож самі снаряди вежі мають демонструвати кількість шкоди, яку вони завдають.

  • Візуальні ефекти снаряда вежі були оновлені. Вони ставатимуть дедалі більшими й загрозливішими, відображаючи стан нагріву вежі.

Золото за пластини вежі та її руйнування

Ми спростили шлях отримання золота за пластини вежі та її руйнування.

  • Щоб отримати золото, ви маєте: Заподіювати шкоду особисто протягом останніх 10 секунд(не беручи до уваги викликаних істот) і бути в радіусі 2500 одиниць, або ваш прикликаний Герольд Ущелини завдав шкоди вежі(тільки для пластин), або ви в радіусі 1200 одиниць від вежі >>> Ви або будь-яка викликана істота завдала шкоди протягом останніх 10 секунд або Ви в радіусі 1200 одиниць від вежі.

Підсвічування Зілля

Нові гравці могли забути використати зілля відновлення, коли вони мали низький рівень здоров’я, тому ми додали сповіщення для нових гравців.

  • Для гравців, з рівнем акаунта нижче за 11, Зілля здоров’я в інвентарі буде підсвічуватися коли герой не в бою і матиме мало здоров’я.

ARAM

Вітаємо, ARAMери! У цьому оновленні ми фокусуємось на коригуванні вибухових магів. Беручи до уваги нещодавнє підсилення предметів, ми видаляємо додаткову силу з цих магів, бо іноді вони є потужними та дратівними для суперників. Заточка Статикка теж під нашим наглядом, оскільки вона також стає неприємною для суперників, тому очікуйте зміни в одному з наступних оновлень.

Через зміни великої кількості предметів в цьому оновленні, ми очікуємо незначні зміни рівня сили героїв, але ми спостерігаємо і будемо робити зміни за необхідності.

З нетерпінням чекаємо на Спліт 3 і сподіваємося, що вам сподобається гра.

Підсилення

  • Саміра: Шкода, що завдається: 95% ⇒ 98%

Послаблення

  • Аврора: Прискорення вмінь: 10 ⇒ 0
  • Діана: Шкода, що завдається: 105% ⇒ 102%; Шкода, що отримується: 95% ⇒ 98%
  • Фізз: Стійкість: 120% ⇒ 110%
  • Карма: Шкода, що завдається: 100% ⇒ 97%
  • Ле Блан: Стійкість: 110% ⇒ 100%
  • Пантеон: Шкода, що завдається: 105% ⇒ 100%
  • Сіндра: Прискорення вмінь: 15 ⇒ 5
  • Володимир: Шкода, що отримується: 100% ⇒ 105%

Виправлення помилок

  • Виправлено помилку, через яку страта струмом завдавала некоректної кількості шкоди.

Виправлення помилок та покращення якості життя

Переможниця Сона

Під час циклу на тестовому сервері ми виявили, що для Сони є кілька коригувань звукових ефектів, які ми хотіли б зробити до її запуску. Однак ми не хочемо затримувати отримання скінів для  гравців, котрі це заробили за минулий Спліт. Тож ми запустимо переможну Сону з її базовими звуковими ефектами, але плануємо повернутися з цими змінами пізніше.  Ми повідомимо вам, коли це станеться, як тільки будемо впевнені у цих змінах.


Рамка сплеш-арта Worlds 24 Вієґо 

Виникла проблема, яка не дозволила нам додати рамку сплеш-арта Worlds ’24 Вієґо з його образом в оновленні 14.19. Ми працюємо над виправленням цієї проблеми та сподіваємося випустити його в одному з наступних оновлень. Доки ми не зможемо випустити його на основні сервери гри, він матиме позначку «скоро буде» в магазині жетонів. Ця пропозиція буде доступна в крамниці жетонів оновлення 14.22, допоки крамницю не буде деактивовано 18 листопада. Він також буде доступний для купівлі за RP з оновлення 14.22 до 14.24 через пізній реліз. Просимо вибачення за затримку.


  • Виправлено помилку, через яку звукові ефекти W Ґраґаса було чутно в тумані війни.
  • Виправлено помилку, через яку, при вводі великої кількості символів в рядок пошуку в магазині, гра вилітала.
  • Виправлено помилку, через яку  Доранів перстень надавав додаткові 25 мани на секунду.
  • Виправлено помилку, через яку Сіон іноді безконтрольно заряджав свою Q при відродженні.
  • Виправлено помилку, через яку W Вієґо використовувалось, коли він виходив з R.
  • Виправлено помилку, коли при повторній купівлі зламаної Нарукавниці шукача гравці змушені були купувати її повністю, а не за компонентами.
  • Виправлено кілька проблем з озвученням, через які звук Неприборканих кристалів був занадто тихим деякими мовами.
  • Виправлено проблему, яка призводила до того, що Q Кассадина переходила в відновлення, якщо його було застосовано до цілі, яка виходила з поля зору, а ефект заклинання не відбувався.
  • Виправлено проблему, що призводила до того, що при погляді на споруди під певними кутами не було видно їхніх контурів.
  • Виправлено помилку, яка призводила до того, що E Джина розкривало тотем, якщо воно було розміщене безпосередньо на дружньому тотемі, а потім було активоване ворогом. (Примітка редактора: Що?)
  • Виправлено мережеву помилку, яка виникала, коли 5 Міс Фортун використовували R одночасно.
  • Виправлено помилку, через яку W Камілли не зцілювало її, коли вона застосовувала його по щитах ворога.
  • Виправлено помилку анімації, яка виникала під час використання Е К’Санте.
  • Виправлено помилку, через яку Удір отримував додаткові підсилення під час використання Е.
  • Виправлено помилку, через яку репліки Кай’Си іноді не синхронізувались або взагалі не відтворювались.

Образи та кольорові схеми

Кольорові схеми